Dolce & Gabbana i venčanje porodice Kardašijan

Luksuzni modni brend ,,Dolce & Gabbana” je zaradio više od 20 miliona dolara od raskošnog venčanja Kortni Kardašijan i Trevisa Barkera u Italiji.

 

Italijanska marka bila je u prvom planu na venčanju para u Portofinu prošlog vikenda. Par je provodio vreme na dizajnerskoj jahti i u vili ,,Olivetta” u vlasništvu ,,Dolce & Gabbana”.

Modna kuća je tokom vikenda opremila ne samo mladu i mladoženju, već i celu porodicu Kardašijan-Džener. Obezbedili su seriju arhivskih dizajna za sestre Kim, Kloi, Kajli i Kendal i njihovu majku Kris, pa čak i za deveruše i nosioca prstena.

 

Saloni venčanica  - Novi Sad

 

Venčanjeje kompaniji već donelo neverovatnih 25,4 dolara miliona zbog medijskog uticaja, prema kompaniji za performanse brenda Launchmetrics. Više od polovine od ukupno 47 miliona dolara, koje je do sada generisao događaj.

„Vrednost medijskog uticaja je način na koji pripisujemo novčanu vrednost performansama brenda. Računa se vrednost svake objave, svake interakcije, svakog članka“, rekla je Alison Brindž, direktor marketinga kompanije Launchmetrics.

 

Ona je dodala da su ovi brojevi su „preliminarni“ i da će nastaviti da rastu.

 

 

Dolce Gabbana - vencanje - kardasijan

 

 

Kao primer za poređenje je dala venčanje glumice Prijanke Čopre i muzičara Nika Džonasa 2018. u Indiji. Trajalo je više dana i takođe su mnogo puta menjali odeću.

 

Pogledajte alternative klasičnim venčanicama

 

Kada smo merili njihovo venčanje na visokoj tački, bilo je 91 milion dolara“, nastavila je Brindž i dodala da je modna kompanija ,,Ralph Lauren” zaradila skoro 22 miliona dolara oblačenjem Čopre i Džonasa za njihovu ceremoniju. U pitanju je broj koji je Dolce & Gabbana već premašio.

 

 

vencanje Kardasijan vencanica Dolce Gabbana

 

 

Zbog čega je porodica privlačna brendu ,,Dolce i Gabbana”?

Veliki deo tog uticaja potiče od zapanjujućeg prisustva slavne porodice na društvenim mrežama. Zajedno Kardašijan-Dženerovi su prikupili više od 1,2 milijarde pratilaca na Instagramu. Tu je i izveštavanje u štampi, koja pomno prati objave Kardašijanki. Zbog toga je rijaliti porodica veoma privlačna za modne brendove.

 

Saloni venčanica - Niš

 

Porodica Kardašijan je optužena za lažiranje svoje neto vrednosti i održavanje nedostižnih standarda lepote.

Poput porodice Kardašijan i modni brend ,,Dolce & Gabbana” se suočio sa nizom skandala. Godine 2015. uputili su uvredljive komentare o usvajanju homoseksualaca i IVF – tretmanu plodnosti koji Kortni i Trevis trenutno koriste da prošire svoju porodicu. Kasnije su priznali da je to bilo neprikladno.

Eksluzivni restoran na Vračaru za vaše proslave

Takođe, 2018. ,,Dolce & Gabbana” je objavila rasno neosetljiv video oglas uoči svoje, kasnije otkazane, modne revije u Šangaju.

Brend kao i Kardašijanke uvek je iznova uspevao da se oporavi od svojih raznih kontroverzi. Modna kuća je i dalje prisutna na crvenom tepihu, gde oblači zvezde za Oskara, Gremi, Met Galu i Filmski festival u Kanu 2022.

 

Saveti za fotografisanje za dan venčanja

 

Ažurirano: 27. Maj. 2022.
Datum: 27. Maj. 2022.

Izvor: Bizlife